22 Aralık 2011 Perşembe

Crochet Jar Cosy



8 yorum:

  1. Ne güzel örmüşsünüz. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Komşum maşallah size ! Ben sizde her görüşümde '' ay ben de yapayım '' diyorum ama eyleme dökemiyorum. Bu kış elime tığ almadım daha. Boyuyorum habire... Ellerinize sağlık! Pek şirinler.

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık, renkler de hoşmuş:)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Arkadaşlar! Beğenmenize sevindim. Bunlar sıkıcı olmayan, çabucak tamamlanan işler, tavsiye ederim. Çok daha iyisini yapacağınızdan eminim.

    Şu an şarap şişeleri için örüyorum. Çok şık oluyor:)

    Nilgün Hanım'cım sizin ahşap boyamalar da olağanüstü güzel..

    YanıtlaSil
  5. Ben de bütün yaptıklarınıza hevesleniyorum:))Çok güzeller:)

    YanıtlaSil
  6. Looks nice! I'm making something like yours too, to put in a little candle.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız üretmek ve yeni paylaşımlar için ilham verici olacaktır. Teşekkürler!!